Akp Gerçeği

Vatana İhanetin Belgeleri

AKP sitesinde tuhaf sözler

Epivates Lan ben laik değilim. Ayriyetten Kemalist düşmanıyım ve Şeriatçiyim. Gelde beni bu ülkeden kovsana sıkıyorsa.

Amasyali: Az kalan ne biliyor musunuz… Güzel günlere az kaldı… İnsanların dinini istediği gibi ifa etmesine az kaldı…

AKP Gençlik Kolları Genel Merkezi’nin resmi internet sitesindeki forumda, üyelerin bir bölümünün laiklik karşıtı açıklamaları ve şeriatı savunan görüşleri dikkat çekiyor. Partinin gençlik kollarınca hazırlanan, “www.akgenclik.org.tr” adresli resmi sitesi üzerinden link verilerek yayınlanan foruma katılan üyeler, görüşlerini yazabiliyorlar. Foruma üye olunurken, TCK’ya göre suç teşkil eden mesajların sisteme düştükten sonra editörler tarafından kontrol edilip kaldırılacağı belirtiliyor. 10 bine yakın üyesi bulunan sitedeki forumda, 4 bin 656 konu başlığı bulunuyor. “Türban ve Laiklik”, “Ben laik değilim”, “Kemalizm nedir” konuları, üyelerin en çok mesaj bıraktığı konu başlıkları olarak dikkat çekiyor. “Türban ve Laiklik” konusunda yorum yapan 870 kullanıcının büyük bir kısmının laiklik ilkesini savunmadığı, bazı üyelerinin ise “şeriat” düşüncesinde birleştiği görülüyor.

İŞTE O YORUMLAR İşte “www.akpartiforum.com” adresindeki o yorumlardan bazıları şöyle:

Epivates: Lan ben laik değilim. Ayriyetten Kemalist düşmanıyım ve Şeriatçiyim. Gelde beni bu ülkeden kovsana sıkıyorsa.

Amasyali: Az kalan ne biliyor musunuz… Güzel günlere az kaldı… İnsanların dinini istediği gibi ifa etmesine az kaldı…

Türk Evladı: Mustafa Kemal’in evlatları ne yapar bilmem ama peygamberin ümmeti olarak bu memleketten gitmeye niyetimiz yok.

Türkızı: Şeriat deyince neredeyse altına yapacak kadar korkan ancak şeriatın sözlük anlamını bile bilmeyen bir gurup insanın benimsediği ideolojidir Kemalizm…

Gülsima: Laiklik insanların yarım akıllarıyla bizlere empoze etmeye çalıştığı bir görüştür.

Türk Evladı: Beni yaratan Allah’ın ayetleri ve dini varken, kendim gibi yaratılmış insanların uydurdukları fikirleri benimsemekten yine Allah’a sığınırım.

İNTERNETTİN HOCA
Seçimler öncesi yapılan Cumhuriyet mitinglerinin de konu olduğu forumda, Anıtkabir ziyaretleri hakkında “İnternettinhoca” isimli üye şunları yazdı:

“Gösterilen tepki gözönünde bulundurulduğunda, Kabe’ye dönen Müslümanın davranışı ile her fırsatta Anıtkabir’e şikáyetlerini bildiren modern putperestlerin eylemleri arasında fazla bir fark yoktur.”

Türkızı: Ülkemizi sadece Atatürk’ün kurtardığını düşünüp onu ilahlaştıran hatta Anıtkabir’i türbeye çeviren ve onu ısrarla dinsizmiş gibi gösteren bir grup insanın benimsediği görüştür Kemalizm.

Mart 14, 2008 - Posted by | Akp | , , , ,

20 Yorum »

  1. İlk arkadaş Tayyip abisinin yolunda tam… Lan man falan güzel tabii ki forum adabı diye buna derim ben. Böyle bir konuda böyle hitapla yorum yazabilen Türk vatanının evlatları yetişmişse “başbakanımız” anamızı da alıp gitmemizi ister, en az 3 çocuk doğurun da der… Durun bakalım elektrikler kesilecek ampul tamamdır az kaldı…

    Yorum tarafından Pınto | Mart 14, 2008 | Cevapla

  2. Birsürü forumlarda neler neler yazılıyor. Ak Parti’yi hiç bağlamaz. İnsanlara ideoloji dayatmamak lazım. Demek ki adama demişler ki; laiksin laik olmalısın, o da diyor zorlamı…

    Yorum tarafından Aydınlık Yarınlar | Mart 15, 2008 | Cevapla

  3. Ben bu forumun içindeyim hatta bu tartışmalarında içindeydim..Tartışmaların sadece işlerine gelen kısımlarını almışlar nasıl habercilik bu….amaçları belli oluyor….

    Sonuna kadar ATATÜRKÇÜYÜM, sonuna kadar laik devlet taraftarıyım, sonuna kadar AKPARTİLİYİM!!!

    Yorum tarafından Durmak yok yola devam | Mart 15, 2008 | Cevapla

  4. AKP’li olan bir insan Atatürkçü olamaz … Olmamalı….

    Yorum tarafından Sami | Mart 15, 2008 | Cevapla

  5. Türkiye Cumhuriyeti, insanların istedikleri düşünceye, fikire, ideolojiye inanabilecekleri özgür bir ülke olana dek mücadelemiz sürecektir. Durmak Yok Yola Devam

    Yorum tarafından Totaliterizme Hayır! | Mart 16, 2008 | Cevapla

  6. ülkesini seven şu foruma girip AKP gerçeklerinden bahsetsin çocuklara… ama çaktırmadan, kavga çıkartmadan.

    belli ki kimlik bunalımına düşmüşler akpli olunca bir yere ait hissediyorlar kendilerini. özentilik, çocukluk işte…

    ben de girdim şimdi akpnin sattıklarını falan sıralıyorum. sizi de beklerim.

    Yorum tarafından falabella | Mart 16, 2008 | Cevapla

  7. İşte yapılan bu…Diyorsunuz ki AKPlı olan ATATÜRKÇÜ olamaz…bu sınırlemeyı kendınız koyuyorsunuz sonra AKPlıler Atatürk düşmanı dıyorsunuz…

    Kusura bakmayın ama LENİN ve Atatürk’ümü aynı pankarta koyan inanlarmı Atatürkçü…İLKELERİ evirip çevirip kendi düşüncelerine kılıf yapanlarmı Atatürkçü…KOMİNİST düzeni isteyip (yanı Mustafa kemal’in getirdiği yönetim şeklini beğenmemiş oluyorsunuz) sonra rejim elden gidiyor harelerı atanlar mı atatürkçü….Hayır efendim hayır ben böyle bir atatürkçü değilim…..Ben sözde değil özde ATATÜRKÇÜYÜM…VE AKPARTİLİYİM…

    Sizin partiniz Türkiyeyi nereye götürmiş efendiler sorarım size…Şuan bile dünya ekonomik krızdeyken çıkardıkları kaosla ülke kalkınmasına destek yerine köstek oluyorlar..bir dava açıldı dolar euro tavan yaptı..yerimiydi zamanımıydı ve demokratik bir ulkeye yakısırmıydı..Sonra kalkıp ATATÜRKÇÜLÜKTEN dem vuruyorsunuz…

    Gölge etmeyin başka ihsan istemez…..

    Yorum tarafından Durmak yok yola devam | Mart 16, 2008 | Cevapla

  8. Sizler kendinizi ne sanıyorda böyle bir pialatformda yer alıyorsunuz. Sizlerin bildiği üç şey sex laiklik sex

    Yorum tarafından Gericilerle Muhattap olan | Nisan 6, 2008 | Cevapla

  9. BAK BU HOSUMA GITTI= SEX=LAIKCI.. HIRSIZLIK= LAIKCI

    SAHTE ATATURKCU= LAIKCI
    HORTUMCU=LAIKCI

    INANAMAIYORUM INSANLARI BOYLE DUSUNCELERE ITENLERDE VARMIS, BAKSANIZA BEN BILE SEX MANYAGI HIRSIZ HORTUMCU BIR LAIKCI OLDUM.. HEM SIZE HEM BANA YAZIK.. ETRAF LAIKCI GECINENLE DOLDU, BENIDE ARANIZA ALDINIZ YA BRAVO

    Yorum tarafından KAYAMAN | Nisan 7, 2008 | Cevapla

  10. bu ne biçim sitedirbe.hem bu ülkenin ekmeğini yiyorsunuz bu ülkenin topraklarında yaşıyosunuz şu yaptığınız şeye bak.sizlerin yaptığı herşey bir oyun biz gençleri de bu oyuna sokmaya çalışıyosunuz fakat biz hakikatlari biliyoruz.bu oyuna asla gelmicez.kendi kazdığınız kuyuya kendiniz düşeceksiniz.sizleri ALLAHA havale ediyorum.

    Yorum tarafından firdevs | Nisan 9, 2008 | Cevapla

  11. akparti üst üste ikikere iktidara geçşmiş.cumhur başkanı akpartiden.meclis başkanı ak partiden.ak partini gücü dayanışması ortada daha siz ne konuşuyosunuz.birlerini ülkemiz için çalışması sizleri rahatsız ediyor.orden konuşmak kolaoy.ak partiyi taşlayanlar.sizler soruyorum siz bu ülke için ne yaptınız ha cevap verin.tek yaptığınız şey insanları birbirine düşürüp bölmek .ama olmayacakkkk.her kötü yorumu kabül ediyosunuz doğrular kabül etmiyorsunuz dimi.ak partiyi kötüleseydim hemen kabül ederdiniz.siz var ya

    Yorum tarafından firdevs | Nisan 9, 2008 | Cevapla

  12. firdevs yobazı; beni istersen EFT ile şeytana havale et ama sözlerinden cahillik fışkırıyor. Zaten AKP partizanı olman yeter de artar bu özellik için. AKP’nin senin gibi sürekli internet ortamıda dolaşan adamları var. Haber siteleri bloglar forumlar… Bu tarz platformlarda, ikilemde ve çelişkide kalmış insanların beyinlerini yıkamak için ellerinden geleni yapanlardansınız işte. T.C yıllardın yobaz düşünce ile mücadele veriyor fakat hala bu düşüncenin cahillik ve çağ dışılıktan başka bişey olmadığını anlayamayanlar var. Din hiçbirşeye çözüm değildir. Eleştiriye açık değildir. Tamamen dogmadır. AKP dinci bir siyasi partidir. Düşüncesi bellidir. Yurt dışı kaynaklı, Türkiye’nin bu örümcek beyinli insanlar ile dolması ve geri kalmasını amaçlayan kişilerce ortak fikir alışverişi ile kurulmuş bir partidir. Tamamen çıkar ilişkisi içinde… Senin ve senin gibilerin anlayacağı dilden söleyeyim! Velev ki bir kişi AKP partizanıdır, demelidir ki “Ben Atatürk düşmanıyım, gericiyim, yobazım, ülkemi dine sattım…Karşılığında maddi destek, çıkar, kömür, oyuncak vs aldım-elde ettim”. Seni düşünen, bilgili, okuyan, eleştiren, araştıran ve çağdaş Atatürk’ün Türk Gençliğine havale ediyorum…

    Yorum tarafından Kemal | Nisan 9, 2008 | Cevapla

  13. şeriate karşyım ama dinime değil..müslümanım Allaha çok şükür ama dini kendi özelinde yaşarsn.. Din Allah ile kulun arasında ki iletişimdir..Ülke yönetimine katmak pek doğru gelmiyor bence..Yani ben sadece şeriate karşıyım.. Nedenmi? izlenimlerime göre şeriat rejimindeki ülkelerde 1 kişi başta ve onun dedikleri vahiy gelen ayet gibi tatbik ediliyor…burası çok önemli işte…. Sonuçta insanız ya başa gelen adam yetersiz yönetici vasfı bulunmayan veya çıkarcı kötü niyetli biri olursa ne olacak.. dedikleri aynen uygulanacak gerisini siz düşünün.. ben bundan dolayı karşıyım şeriate…görüşümü belirtmek istedim sadece kavga oramına gerek yok..şeriati savunanlarda kanımca dini daha özgürce yaşamak için türban vs vs gibi kısıtlamalar yüzünden şeriat rejimini benimseemekte..fakat tüm haklarımızı ve geleceğimizi 1 kişinin 2 dudadğı arasna bırakmak sizce ne kadar doğru…!!!????

    Yorum tarafından birisi | Nisan 9, 2008 | Cevapla

  14. # Durmak yok yola devam
    15 Mart 2008

    Ben bu forumun içindeyim hatta bu tartışmalarında içindeydim..Tartışmaların sadece işlerine gelen kısımlarını almışlar nasıl habercilik bu….amaçları belli oluyor….

    Sonuna kadar ATATÜRKÇÜYÜM, sonuna kadar laik devlet taraftarıyım, sonuna kadar AKPARTİLİYİM!!!

    İşlerine gelen kısımlar deyil aşşalık ve Düşüklüğün oldugu kısmı almışlar…

    Yorum tarafından Akbaba | Mayıs 25, 2008 | Cevapla

  15. AKBABA KARDEŞ SÖYLEMENE GEREK YOK İSMİNDEN BELLİ ONLARDAN OLDUĞUN. FAZLA SÖZE NE HACET

    Yorum tarafından hakankan67 | Haziran 13, 2008 | Cevapla

  16. size sorum olcak ben sağlık meslek lisesi + yüksek okul mezunuyum başvurduğum özel hastaneler beni ve arkadaşlarımı almıyo ve ben araştırdım aldıkları insanları hep akrabaları idi ve hep torpille almışlar sizden ricam hastaneler araştırılsın işi bilmeyenler çıkarılsın bizleri ve bizim gibi eğitim görmüs indsanlar alınsın

    Yorum tarafından özge | Temmuz 3, 2008 | Cevapla

  17. durmak yok yola devmmmmmmmmmmm

    Yorum tarafından mucaıdd | Ekim 6, 2008 | Cevapla

  18. Bakıyorum ne kadar da borozan olmuş ötüyorsunuz
    biz orada Atatürke karşıyız demedik..
    Kemalistlere karşıyız dedik…
    Gördük en kemalistlerin ne haltlar çevirdiğini…
    ayrıca Şeriatçıyız derken ALLAH ın indirdiği kurallara
    uyuyoruz dedik..
    Müslümanım diyen herkesin uyması gerekli olan kurallara
    evirip çevirmeyin lafları…

    Yorum tarafından EpiVaTeS | Ekim 15, 2008 | Cevapla

  19. kemal kardeş sana sonuna kadar katılıyorum bravo helal sana be firdevsmidir nedir ona iyi ders vermişsin helal kardeşim sana bu topraklar sana helaldır be

    Yorum tarafından uğur | Ekim 16, 2008 | Cevapla

  20. Bu haberden daha önce haberdardım. Ancak haber metninin altına haberi bu siteye ekleyen editör arkadaşımızı yazdığı etiketler dikkatimi çekti.

    Etiketler: AKP, hain akp gençliği, rezil akp gençliği, vatan hainleri, yobaz site …

    Bu şekilde…

    Merak ediyorum. Ne zaman insanların yaradandan ötürü seveceğiz? Ne zaman tek yürek tek devlet tek millet olacağız? Ne zaman dini dili ırkı milleyeti ne olırsa olsun Bu topraklar içinde yaşayan insanlarımızı kardeşimiz gibi göreceğiz?

    Gerçekten üzülüyorum. Ne kadar çabuk dejenere olduk. Nasıl bu hale geldik? Daha bir iki nesil öncesinde hepimizin 15 yaşındaki dedeleri cephelerde omuz omuza savaşmadı mı?

    Kimsenin oyununa gelmeyelim. Titreyelim kendimize gelelim. Özümüze dönelim. Anlayışımızı insancıllığımızı yitirmeyelim.

    Bu vatanın milletin hepimizin olduğunu unutmayalım. Ve düşüncesi görüşü ne olursa olsun herkesi kucaklamayı ve herkese hoşgörü göstermeyi bilelim.

    Yorum tarafından Abdullah | Aralık 5, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

