Akp Gerçeği

Vatana İhanetin Belgeleri

Fırat ve Çelik hakkında suç duyurusu

Öğretim üyeleri: “Adil yargılamayı etkilemeye çalışıyorlar”

YÖK Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan’ın türbanı serbest bırakmaya yönelik genelgesine karşı Danıştay’da dava açan Öğretim Elemanları Dernekleri, AKP Grup Başkanvekili Dengir Mir Mehmed Fırat ile Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik hakkında “adil yargılamayı etkilemeye teşebbüs” ettikleri iddiasıyla suç duyurusunda bulunacaklarını açıkladı. TÜMÖD(Tüm Öğretim Üyeleri Derneği, VANÜDER (Van Üniversite Öğretim Elemanları Derneği), Gazi Üniversiteli Öğretim Üyeleri Derneği, ODTÜ Öğretim Elemanları Derneği, Üniversite Konseyleri Derneği’nin ortak açtığı davanın dilekçesinde, “Yükseköğretim Yasası’nda yer alan YÖK Başkanı’nın görev ve yetkileri içinde, tek başına genelge yayımlama, anayasa ve yasa değişikliklerini yorumlama, yüksek yargı kararlarının geçersizliğini belirleme, üniversite rektörlerine ve onlar üzerinden öğretim üyelerine buyruk verme, onları tehdit etme, korkutma görev ve yetkileri yoktur” denildi.

AJANSLAR

Mart 2, 2008 - Posted by | Akp, Gündem, türkiye | , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

