Akp Gerçeği

Vatana İhanetin Belgeleri

Büyük Ortadoğu Projesi Eş Başkanı Tayyip Erdoğan

ABD’nin Büyük Ortadoğu Projesi 	  ABD’nin Büyük Ortadoğu Projesi (BOP). Free Kurdistan Bölgesine Dikkat !
ABD’nin Büyük Ortadoğu Projesi
Tayyip Erdoğanın Gerçek Amacı !
BOP Eş Başkanı Tayyip

Mayıs 4, 2007 - Posted by | Akp, türkiye | , , , , , , , ,

34 Yorum »

  1. zaten ülkeyi sattığını biliyorduk.
    benim korkum artık beni satması .
    22 temmuz da umarım hayal kırıklığına uğramayız…
    artık birileri de bu ülkeye sahip çıkar yani bizler.
    herkesi oy kullanmaya davet ediyorum.
    başı kapalı insanda görmek istemiyorum ülkemde çünkü çoğunun beyinleri de kapalı…

    Yorum tarafından sevda | Mayıs 30, 2007 | Cevapla

  2. insallah yolun acik olur butün hepimizin gönlü seninle allah yardimciniz olsun selamu aleyküm

    Yorum tarafından muammer koc | Haziran 5, 2007 | Cevapla

  3. bana bu konuşmanın başından sonuna kadar gösterin inanayım bir kesim bunu sadace kendi çıkarlarına göre işlerine yarayacak kısmını almış insanların başını bulandırıyorlar sizin hiç aklınız kesiyormu bir başbakan çıksında böyle bir açıklama yapsın şunuda söyleyim bu ülkeyi bölmeye kimsenin g….ü yemez.

    Yorum tarafından cüneyt sülüner | Haziran 14, 2007 | Cevapla

  4. aynen sana katılıyorum cüneyt kendine yaraynkoymuşlar.Sevda sanada şunu diim benim başım kapalı sen ister iste ister isteme ama biz hep olacaz senin mini eteğine karışılmıyorsa bizimde başımıza taktığımıza karışılamaz tamam mı sen biyerlerini açmak istiyo olabilirsin ama biz kapatıyoruz tamam mı öbür dünyada gör bakalım neler oluyo sölediklerine dikkat et…!!!!Bizi dışalamaya kmsenin g..ü yetmez anladın mı kimsenin hele senin gibi geri kafalıların asla yetmez

    Yorum tarafından serra | Haziran 26, 2007 | Cevapla

  5. Sevda’nın başı kapalıları istememesi çok büyük bi ayıp çünkü kimsenin inancına karışamayız ama şunu sölim bakın siz diyosunuz bu ülkeyi kimsenin bölmeye gücü yetmez diye ama bu işlar lafla olmuyor. bakın işte sizi çoktan bölmüşler açık kapalı diye. herşeye gücü yeten bir tek Allah’tır anlıyor musunuz? siz hala uyuyyorsunuz işte bu işbirlikçi hükümetlerle bu işi çok iyi başarıyorlar. bizi kimse bölemez diyorsunuz bir yere kadar doğru. silahla bu işi yapamazlar. ama işte bu ğün olduğu gibi kardeşi kardeşe düşürerek çok iyi yaparlar bu işi. osmanlı zamanında bulunan bir patrick mektubunda bundan bahsetmiş. Türklerin ancak bu şekilde yıkılacağından. ve artık zemin hazırlanmış gibi duruyor ce bu şeçimlerde herşey belli olacak artık açın gözünüzü ve birbirinize düşmanlıktan vazgeçin ve şu partilerin gerçekte ne yapmak istediğini anlayın. tayyip gerçekten bi amerikan yalakasıdır ve bunun aksini kimse söyleyemez. ben bunu her türlü ispatlarım. madem müslüman niçin amerikanın ıraktaki kardeşlerimizi vurması için Türkiyeyi, bu atalarımızın uğrunda can verdiği toprakları üs yaptı, ve amerikanın kardeşleri birbirine düşürme planlarını başlatmasına yardımcı oldu soruyorum size. sizde müslümansınız bi düşünün. güya borçlarımızı silecekti. hem öyle olsa bile bunu yapmazdım ben olsam. Türkiyenin bilmem kaç yılda yağtığı borcun 2 katı borç yaptı. üstelik topraklarımızı da satarak. peki bizim ne karımız oldu. borç mu azaldı istihdam mı sağlandı ne oldu. bundan daha önemlisi bizim askerlerimizi öldüren şerefsize sayın dedi ve şehitlerimize kelle dedi. düşünün şu iki sözün nasıl bizim değerlerimizle çeliştiğini. sırf bu yüzden ben bu adamın yüzüne tükürürüm hatta bununla kalmam başka bi şey daha yaparım. bundan başka bizim askerimize yan gelip yatıyo dedi. ne kadar acı benim askerim beni, vatanımı korumak için gece gündüz neler yapıyo. yaz kışp demeden nöbet tutuyo. bende bi gün asker olacam yan gelip mi yatıcam. hem soruyorum acaba yakınları nasıl askerlik yapıyo. acaba yakınlarını kendi eliyle ateşin içine atarmı çok merak ediyorum. arkadaşlar siz galiba bu adamın yaptığı işleri iyi incelemediniz. işte bu yüzden bilinçsiz konuşuyorsunuz. artık bi şeylerin farkına varın ve birlik olun. ama böyle insanların çatısı altında değil. cem uzan bile bundan daha iyidir. yani okadar söylüyorum. eğer sizi kırdıysam ve bi ukalalık yaptıysam özür diliyorum. birbirimizi kırarak değil daha çok yapıcı konuşmalıyız çünkü biz bir bütünüz ve kimsenin bizi böyle daha fazla ayrılığa sürüklemesine izin vermeyin. herkese teşekkür ediyorum.

    Yorum tarafından ilkay | Haziran 30, 2007 | Cevapla

  6. yaaaw kardesim bir insan herseye ragmen vatan sevdasi icin bi parti kurmus ve dunyanin gozu onunde turkiyeyi taktir edilecek bi yere getirmek icin o kadar calişmiş ve basbakan olmus.neden bu insanin soylediklerinin sadece bi kısmını alıyosunuz ki (bektasi gibi sadece namaz kılmayın diyosunuz:P) Bu ulkedeki butunlugu bozmak icin basbakana bile camur atan bir zihniyetle bu roportajı kesip-biçip yayınlayanlardan cok daha vatanseverdir bu adam.Bu arada kimse kimsenin saciyla basiyla ugrasmasin, ugrasanlarin kafasını koparırlar.

    Yorum tarafından emıt | Temmuz 2, 2007 | Cevapla

  7. ya bunda gerçeklik yok başbakan ne diyo sen ne yorumluyon anlayışınız gıt galiba eee bende çıkarım bi harita zizerim ıra amarikayı türkiye gösteririm eeee bus gelipte türkiyeylemi savaşacak yada bus amarikayı türkiyeyemi verdi denecek

    Yorum tarafından fatih | Temmuz 2, 2007 | Cevapla

  8. siz galiba gözünüzle değil başka bi yerlerinizle görüyonuz olayları adam bütün ülkeyi satıp borca sokarak bi şey yapamadı hala konuşuyonuz avrupaya amerikaya yalaklık yaparak yüceltilemez bu ülke biz aırlar boyu kimseye yalaklık yapmadık yapmayız siz nesiniz ben anlamadım güzel konuşalım dedim olmadı madem bundan anlıyonuz böyle konuşak bence sizin anlayışınız kıt

    Yorum tarafından ilkay | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  9. İdam konusunda büyük yalan

    Birinci cümle: İdam cezasına şiddetle karşıyım. Bunu yıllardır defalarca dile getirdim.

    İkinci cümle: AKP’den önceki hükümetin idam cezasını kaldırmasını da hararetle destekledim.

    Üçüncü cümle: İdam cezasının kaldırılması ile Apo arasında asla bir bağlantı kurmadım, çünkü bunun bir anlamı yok.

    Şimdi gelelim konumuza.

    AKP ile MHP arasında bir idam kavgası yaşanıyor. MHP lideri, bir mitingde halka ip atarak “Haydi Apo’yu as bakalım” dedi.

    Tayyip Erdoğan da “O ipi zamanında sen atsaydın” diye karşılık verdi.

    Tabii bu karşılıklı miting konuşmaları benim yazdığım gibi uygun cümlelerle olmadı. O konuşmaları haber sütunlarında bulabilirsiniz.

    Burada bence önemli olan idam ve özelikle Apo’nun idamı konusunda yaşanan yakışıksız durum ve AKP liderinin milyonlarca insanın gözünün içine baka baka gerçekleri saptırması.

    Evet Tayyip Bey doğruyu söylemiyor, pek çok konuda yaptığı gibi karşısındaki halkı aptal ve hafızasını yitirmiş olarak görüyor.

    Şu gerçeği hemen saptamak gerek. Eğer Apo asılmadıysa, bunda bugünkü AKP kadrolarını oluşturan eski Fazilet Partisi’nin sorumluluğu MHP’den katbekat daha fazladır.

    İdam cezası 1999 yılında Avrupa Birliği Uyum Yasaları çerçevesinde kaldırıldı. Şimdiki AKP “Demokratikleşmeyi biz gerçekleştirdik” diye böbürleniyor ya, demokrasi yolunda atılan en önemli adımlardan biri idam cezasının kaldırılmasıdır. Üstelik idam cezası kaldırılırken iktidarın ortaklarından biri MHP idi.

    İşte Tayyip Bey meydanlarda doğruyu dile getirmezken, MHP’nin bu durumunu kullanarak “etik” davranışın dışına çıkıyor.

    İdam cezası MHP’nin iktidar ortağı olduğu dönemde kaldırıldı ama, MHP bu değişikliğe karşı oy kullandı.

    1999’da MHP’nin 117 milletvekili vardı. MHP’liler Apo’nun da yararlanacağını düşünerek idam cezasının kaldırılmasını sağlayan Anayasa değişikliğine ret oyu verdi.

    Ancak MHP lideri Bahçeli “Demokrasi inancı gereği” meclisin kararına saygı gösterdi ve durumu kabullendi. Kimileri “MHP neden hükümetten ayrılmadı?” diye eleştirdiler elbette.

    Ama Bahçeli demokratik bir duruş sergiledi, koalisyonların “Benim istediğim olmazsa hükümeti bırakırım” anlayışı ile sürdürülemeyeceğini gösterdi.

    Peki, iktidar ortağı MHP idam cezasının kaldırılmasına karşı oy kullanırken yasa nasıl oldu da Meclis’ten geçti?

    Nasıl olacak Fazilet Partisi’nin oylarıyla. Ondan önceki anayasa değişikliklerine hep karşı çıkan Fazilet Partisi idam cezasının kaldırılması yönünde oy kullandı.

    Çünkü idam cezasının kaldırılması demokratikleşme yolundaki en önemli adımdı. Bugünün AKP’sinin çatısını oluşturan tüm isimler (Abdulah Gül, Mehmet Ali Şahin, Abdüllatif Şener gibi) idam cezasının kaldırılması için oy verdi.

    Yapılan çok doğruydu.

    Ama demokrasiyi ağzından düşürmeyen Tayyip Erdoğan, dünkü önemli kararlarını unutup bugün Apo’nun idamı üzerinden siyaset yapıyor, üstelik doğruyu da söylemiyor.

    Miting meydanlarında halkı “asalım, keselim” diye tahrik eden bir kişi nasıl olur da demokrat olur? Bu millet bu kadar enayi mi?

    *****

    Paşa paşa susup oturun, borsayı da düşürmeyin

    Hey, size söylüyorum, hooop duyuyor musunuz?
    Öyle ikide bir konuşup bir de bildiri falan yayınlıyorsunuz sonra borsa düşüyor.

    Ayıp değil mi, utanmıyor musunuz?

    Neymiş efendim irtica yükseliyormuş, Türkiye din devleti olma yolunda yürüyormuş.

    Sana ne kardeşim. Bu millet isterse laikliği de kaldırır, hilafeti de geri getirir, zaten hem Müslüman hem laik olunmaz ki, siz bunu bile bilmiyorsunuz. Yazın bir kenara da unutmayın sakın.

    İrtica diyorsunuz, sonra ne oluyor, borsa düşüyor. Yüzde 70’i yabancı olan borsada zarar ediyoruz, rezil oluyoruz dünyaya yahu.

    Sonra neymiş efendim terör yüzünden aslan gibi gençlerimiz şehit oluyormuş. Bir kere askerlik yan gelip yatma yeri değil ki, tabii ki şehit olacaklar. Bırakın, başımızdaki Allah’ın bir lütfu olan kişi o kellelerin hesabını sormasını bilir. Ayrıca Sayın Öcalan’ı İmralı’da tutmuyor mu, daha ne istiyorsunuz? Alimallah bir bırakır Sayın Öcalan’ı, daha çok kelle verirsiniz. Bizim borsada paramız var, Allah’ın unuttuğu köyden gelmiş delikanlının canı mı önemli yoksa borsadaki paramız mı? Tabii para kardeşim, senin üç kuruşluk maaşın değil konuştuğumuz, milyar dolar, milyar dolar, tamam mı, senin hayalin bile yetişemez bizim konuştuğumuz paraya…

    Yok ne mutlu Türküm diyemeyenler varmış. Kardeşim sen bilmiyor musun, bu ülkede 36 etnik kimlik var bir kere, ne Türk’ü ne mutluluğu, alt tarafı bir alt kimlik değil mi Türklük?

    Hoooop size söylüyorum, bak hâlâ dönüp bakmıyor bile. Kardeşim bak kızdıracaksınız bayımızdaki adamı. Allah’ın sevgili kulları olduğunuzu anlayın, “çok şükür” deyin, şimdilik kızmadı darılmadı size.

    Buraya yazıyorum, kafası bir atar da kızarsa, darılırsa o zaman çekeceğiniz var.

    Haydi bakayım, paşa paşa oturun yerinizde.

    NOT: Bu ironik bir yazıdır. Vatan’ın gerçek okurları ne yazıldığını elbette anlıyor. Akıl fukarası olanların tepki göstermemesi rica olunur, çünkü ciddiye alınmayacaktır.

    *****

    Bir ayıp daha

    Herkesin “daha yumuşak, daha güler yüzlü, daha uzlaşmacı, daha eğitimli” diye övdüğü Abdullah Gül, Çankaya’ya çıkamayınca birden değişti. Güler yüzü gitti, uzlaşmayı unuttu, eğitimine de uygun olmayan davranışlar sergiliyor. Tayyip Bey de coşkuyu veriyor alttan tabii. Ama her yerde olduğu gibi burada da doğruyu söylemiyorlar.

    Tayyip ve Abdullah beyler miting meydanlarında Sezer’i yuhalatmaktan çok mutlu görünüyor. Halka doğruyu söylemeyince ne yapsınlar onlar da yuhalıyor.

    Tayyip Bey “Sezer 330 oyla seçildi, Gül 361 oyla seçilemedi, demek ki 330 367’den büyükmüş” diyor alay ederek. Ne ayıp, gerçek öyle değil ki. Sezer’e 276 oy yetiyordu. Çünkü 4. turda seçildi. Ama o dört turda da Meclis’te 367 kişi bulunuyordu. Tayyip Bey bunu unutuyor ve doğruyu söylemiyor.

    354 kişiyle ülkeyi yönetemeyince demek ki böyle hırçınlaşıyor insanlar.

    Yorum tarafından ALİ ALKURT | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  10. Çuval geçirme’ olayı biliniyor muydu?

    Piyasada satılan bir kitapta diyor ki “Erdoğan ve Gül, tezkerenin geçmesinde kendilerine destek olmayan Silahlı Kuvvetler’i cezalandırmak için Amerika’dan bir şey yapmalarını istedi. Onlar da Türk subay ve askerlerinin başına çuval geçirdiler”

    Ahmet Akgül isimli Milli Görüşçü yazara göre, Türk subaylarının başına çuval geçirilmesinden sonra Genelkurmay Başkanı ve Kuvvet Komutanları’nın istifa edeceği hesaplanıyordu. Ancak asker olaya çok öfkelenip yönetime el koymaya kalksaydı Amerika Erdoğan ve Gül’ü kaçıracaktı

    Son günlerde bir kitaptan yapılan alıntı çok konuşuluyor. Alıntıyı önce bana gönderilen bir e-mail’den okudum. Açıkçası önce ciddiye almadım. Hayal ürünü bir senaryo zannettim.

    Ancak daha sonra bunun bir kitaptan alındığını fark ettim. Kitabın adı “AKP İntihara Gidiyor.” Yazarı Ahmet Akgül. Kitap bu yıl yazılıp basılmış, yani çok yeni.

    Kitabı almayı bir türlü beceremedim. Ama bu arada yüze yakın e-mail aldım aynı alıntıyı içeren.

    Sonunda kitabı dün buldum. Yazar Ahmet Akgül İslami kökenden geliyor. Necmettin Erbakan’ın da eğitiminden geçmiş. Milli Görüş’ün önemli yazarlarındanmış. Adını ilk kez gördüğüm çok sayıda kitabı varmış.

    Gelelim kitabın 278 ve 279’uncu sayfalarından yapılan alıntıya.

    Yazar burada ismini vermediği bir AKP’li danışmanla konuşuyor. Belli ki eskiden çok yakın arkadaş olan ikili arasındaki konuşmalar inanılır gibi değil.

    Çünkü AKP’li danışman Türk subay ve askerlerinin başına çuval geçirilmesi olayının bizzat Başbakan Erdoğan ve yardımcısı Abdullah Gül tarafından bilindiğini hatta bunun için Amerikalıların teşvik edildiğini ileri sürüyor.

    Gerekçe ise 1 Mart tezkeresinde hükümete yardımcı olmayan Genelkurmay’ın cezalandırılması.

    Kitap birkaç aydır piyasadaymış. Bugüne kadar kitapla ilgili bir soruşturma açıldığını duymadım.

    Şimdi gerçekten çok şaşırtıcı olan bu bölümü, hiçbir ekleme çıkarma yapmadan size de aktamak istiyorum:

    “AKP’yi kuranların ve kurduranların, özellikle Tayyip Erdoğan’ın özel bir önem verdiği danışmanlarından ve operatörlerinden biri ile yemekte karşılaştık. Tam bir panik havasındaydı. ‘Hayrola işleriniz iyi gitmiyor galiba!’ dedim.

    – AKP’li: Tezkere krizinde oldu ne olduysa, büyü o zaman bozuldu, beklediğimiz sonuç çıkmadı, sonrasını zaten biliyorsunuz.

    – Katılmıyorum, Edelman’ın YSK’ya ziyareti, Londra, Washington, New York, Dubai ve bazı şehirlerde daha AKP kurulmadan önce verilen sözler sonunuzu hazırladı. Devleti tanımadan, Anayasal organlardan ve milletten gerçek anlamda bir olur almadan küreyi yerinden oynatacak kararları alabileceğinizi sanmak çocukçaydı. Bu durum AKP’yi bitirdi.

    – AKP’li: Hayır, bizi Özkök Paşa ve Paşalar bitirdi. Tezkere krizinde ne yapacağımızı bilemedik. Sorduk ne yapılmalı diye; ‘İktidar sizsiniz, karar almak sizin işiniz, biz kararı uygularız’ dediler.

    – Ama zaten siz orduya sormadan informel olarak her türlü garantiyi vermiştiniz. Asıl hata o değil mi?

    – AKP’li: Tamam her türlü garantiyi ve tavizi verdik ama ABD’nin Doğu ve Güneydoğu’ya tam yerleşeceğini bilmiyorduk. Yani, ABD ve İngiltere Türkiye’yi işgal edeceklerdi, paniğe kapıldık.

    – Ama ABD’lilere bu garantinin AKP’nin kurulması aşamasında verdiniz.

    – AKP’li: Evet, çok yanlış yaptık.

    – Peki o halde Özkök Paşa’nın ve Paşaların suçu ne?

    – AKP’i: Onlar diyebilirlerdi ki; ‘Tezkerenin çıkmasına karşıyız.’ Ancak asker kararı bize bıraktı!

    – Normal, demokrasilerde zaten böyle olmaz mı?

    – AKP’li: Tamam da, tezkerenin faturasını sonunda AKP’ye kesti ABD’liler. Asker, ‘tezkereye karşıyız’ deseydi, parti ile ABD değil, ABD ile TSK karşı karşıya gelecekti, biz yırtacaktık!?

    – Özkök Paşa ve Paşalar size tezkere çıkarmayın demedi mi?

    – AKP’li: Hayır demedi ama cesaret edemedik!

    – ABD, Türk askerlerinin başına çuval geçirdi ama ceza olarak?!

    – AKP’li: Yahu o olayı hiç sorma. O Wolfowitz’in halt yemesi. Bizimkiler (AKPliler), ‘tezkerenin öcünü TSK dan alalım’ diye ona akıl vermiş!

    – Yoksa sizin danışman arkadaşlarınızdan biri ve İstanbul’da iki işadamı Wolfowitz’e asıl suçlu AKP değil, TSK demiş olmasın? Çünkü Amerika’ya söz verdiği gibi AKP tezkereyi çıkaracaktı! TSK’yı cezalandırma teklifi, iki işadamı ve bir danışmandan gitmedi mi?

    – AKP’li: Çok büyük, çok fahiş bir hata yaptık zaten Wolfowitz Türk ordusunu bizimkilerin teklifi üzerine cezalandırmaya karar verdi.

    – Tek başına mı?

    – AKP’li: Yok canım, Tayyip Erdoğan ve ve Gül’le paylaşıldı, onlar da ‘olur’ dediler.

    – Yani Wolfowitz’in, ABD’nin bu çokbilmiş danışmanının ve İstanbul’daki iki işadamının: ‘Türk ordusunu cezalandırma önerisine’ Tayyip Erdoğan ve Gül ya da Eş Genel Başkanlar ‘Evet’ mi dedi?

    – AKP’li: Maalesef öyle!… Tayyip ile Gül’ün gezileri bu plana göre ayarlandı. O gün Tayyip Erdoğan Rize de, Gül de Kayseri’de olacaktı. Çok ters bir şey olursa ikisi ABD’liler tarafından alınacaktı. Bu planı Wolfowitz hazırlamıştı.

    – Ne tür bir terslik bekliyordunuz?

    – AKP’li: Tayyip Erdoğan ve Gül’e yönelik askeri bir hareket olabilir diye düşündük.

    – Yani AKP üst yönetimi, AKP’nin yıldız danışmanı ve İstanbul’daki iki işadamı Türk askerlerinin başına çuval geçirileceğini biliyor muydu?

    – AKP’li: Evet tabii… Yanılmıyorsam bir de emekli bir Paşa biliyordu.

    – Hiçbir kimse çıkıp ta Tayyip ve Gül’e bunun sonuçlarının çok ağır olabileceğine ilişkin görüş bildirmedi mi?

    – AKP’li: Tezkerenin mecliste reddedilmesine çok kızmıştık. ABD Savunma Bakanı arkamızdaydı. Kendimizi çok güçlü hissediyorduk!

    – Ordunun sessiz kalacağını mı düşündünüz?

    – AKP’li: Biz değil, Wolfowitz öyle düşündü. Türk askerlerinin başına çuval geçirilince, Genel Kurmay Başkanı Özkök ve diğer Kuvvet Komutanı Paşaların, o günkü harekatın nöbetçisi Büyükanıt’ın isifa edip emekli olacaklarını öngörmüştük. Eğer o gün paşalar istifa etseydi, bizim Genel Kurmay Başkanımız hazırdı.

    – Kimdi?

    – AKP’li: Onu söylemem.”

    ***

    Konuşmanın devamında Özkök Paşa’nın “Fethullahçı” olarak lanse edildiği ve yıpratılmaya çalışıldığı anlatılıyor. O bölüm de çok ilginç. Bunu da yarın yazacağım.

    Yorum tarafından ALİ ALKURT | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  11. Çuval olayında paşalar istifa etmeyince Özkök için ‘Fethullahçı’ söylentisi çıkardık’

    Dün size “AKP İntihara Gidiyor” isimli kitaptan çok çarpıcı bir bölüm aktarmıştım. Bu kitap aylardır piyasada satılıyor, yazdığım bölüm internet sitelerinden yüz binlerce kişiye ulaştı. Bir tek yerden “çıt” bile çıkmıyor. Ne AKP yalanlıyor, ne kitap hakkında dava açılıyor ne de bir toplatma kararı alınmış. Yani bir anlamda “sessiz bir onay” var. İnsan bu dehşet verici ifadeleri okudukça çok şaşırıyor

    Bugün, dün yazdığım bölümün hemen arkasından gelen ve internet sitelerinde yer verilmeyen daha da dehşet verici bölümü yazıyorum. Bu bölümde itiraflarda bulunan AKP’li danışman, AKP’nin başta İngiltere, pek çok batılı ülkenin yardım ve desteği ile kurulduğunu anlatıyor. Ayrıca Hilmi Özkök Paşa’nın “nasıl Fethullahçı yapıldığına” ilişkin çok çarpıcı ifadeler de bulunuyor

    “- Sizin Genelkurmay Başkanınız kim olacaktı?

    AKP’li: Söyleyemem. Ama Paşalar istifa etmeyince dümen yarım kaldı. Paşaların kesin kararlı oluşu ve çuval olayını Türkiye’nin lehine kullanmaları, bizim oyunumuzu kökten boşa çıkardı. Paşalar istifa etmeyince Özkök Paşa’ya ‘Fetullah Hocacı’ diyelim ve Onu gözden düşürelim kararı aldık…

    – Neden?

    AKP’li: Çünkü Özkök Paşa’nın namaz kıldığı söylenmişti. Eğer Özkök Paşa’ya ‘Fethullah Hocacı’ diye iftira atar ve tutturursak, o da mecburen istifa eder, biz de böylece intikam alırız diye düşündük.

    – Yani Özkök Paşa ‘Fethullah Hocacı’ değil mi?

    AKP’li: Ne ilgisi var? Mümkün mü? Paşa samimi Müslüman bir adam. ‘Çamur at, izi kalır’ diye böyle yaptık!

    – Ama sonuç alamadınız!

    AKP’li: Kimse inanmadı. Bunun üzerine Emin Çölaşan gibi yazarlara Özkök Paşa’nın ‘Fethullah Hocacı’ olduğu yalanı sızdırıldı. Wolfowitz’in adamları bir psikolojik harp başlattı. Hulki Cevizoğlu, Emin Çölaşan, Mustafa Balbay, filan, bunları CIA ve MI6 iyi etkiliyordu. Hilmi Özkök’ün aleyhinde yayınlar yapıldı.

    – Özkök Paşa istifa etseydi, yerine kim geçecekti? Büyükanıt Paşa mı?

    AKP’li: Yok canım. Ancak Büyükanıt Paşa’yı Özkök Paşa’ya karşı sadece kullanmaya çalıştık. Aziz Yıldırım, ABD’deki bazı askerler Büyükanıt Paşa’yı etkilemeye çalıştı ama Büyükanıt oyuna gelmedi. O oyuna gelmeyince ‘Sabetayist’ olduğunu yaydık. (Vakit ve Yeni Şafak gazetelerinden falan…)

    – Onun kabahati neydi?

    AKP’li: Bizim (AKP’nin) Genelkurmay Başkan adayımız o değildi (Bizim adamımızın olması için, onun da kötülenmesi gerekliydi…)

    – TSK’ya müdahale etmeniz saçma değil mi?

    AKP’li: Arkamıza ABD Savunma Bakanı’nı, iki-üç tane çok önemli işadamını ve bir emekli paşayı da alınca, kolayca bu işten sıyrılırız ve kotarırız diye düşündük.

    – Neden?

    AKP’li: Özkök Paşa’yı, Büyükanıt Paşa’yı, Genelkurmay’ı ve galiba genel olarak TSK’yı çok basite indirgedik. Çok boş gördük onları. Ama öyle değilmiş yanıldık. Mesela sizin SESAR’ın ve Atatürkçülüğünden, milliyetçiliğinden emin olunan kalemlerin paşalara yönelik ağır eleştirileri işimizi kolaylaştıracağına, bozdu. Birçok operasyonda nasıl olsa siz ve diğerleri sonuç alır diye, biz el atmadık.

    – Demek ki emekli bir paşa orduyu iyi analiz edememiş.

    AKP’li: Sadece o değil, ABD’li, İngiliz, İsrailli, Fransız birçok uzmandan TSK’ya karşı yürüttüğümüz savaşta yardım aldık. Ama onlar da çuvalladı. Hepimiz çuvalladık. Bu kabinenin (AKP hükümetinin) listesi, Londra ve ABD’de oluşturuldu. Bakanlar Kurulu’nda İngilizlerin, Amerikalıların, İsraillerin, Almanların, Fransızların kotası olduğu söylendi. Biz itiraz ettik, iftira dedik. Ama maalesef realite bu. İngilizlerin elinde ipimiz. Dış güçlerin piyonu gibiyiz!..

    – Sadece onlar mı?

    AKP’li: Onlar (İngilizler), hem ABD’lileri, hem İsraillileri hem Almanları, hem de AB üyelerini parmaklarında oynatıyor. Barzani’yi, Talabani’yi, Kürtleri ve Arapları.

    – İngiliz Büyükelçisi Westmacott?

    AKP’li: O en büyük fitnebaşı. Hükümet’in içine düştüğü açmazın mimarı o, ‘Kürt devletini kabul edin, Arap ve Yahudi sermayesi Türkiye’ye akacak’ dedi. Bizi yanlış yönlendirdi…

    – RTE’nin Kürt sorunu söyleminin mimarı o mu?

    AKP’li: Öncelikle İngilizler ve tabii Westmacott. İsrailliler de var.

    – Sana göre İngilizlerin amacı ne?

    AKP’li: Onlar (İngilizler), Hindistan ve Çin’i arkalarına alarak dünyaya yeniden egemen olmayı planlıyorlar. ‘Güneş batmayan imparatorluk’ şehveti içindeler. ABD’yi Irak batağına çeken İngilizler ve Yahudilerdir. İngilizler ABD’yi bölgeden uzaklaştırıp, Kürt devleti ve İsrail ile ittifak kurup Ortadoğu’ya oturmak istiyorlar. Bu sebeple ABD ile İslam ülkelerinin arasını açtılar; özellikle 11 Eylül’den sonra. Westmacott bizimkine (RTE) demiş ki, İngiltere, Rusya, Çin ve Hindistan ile birlik oluşturuyoruz. ABD bölgeden tasfiye olacak.

    – Tezkerenin suçlusu bu durumda İngiltere olmuyor mu? İngilizler, hem İsrail’i hem de ABD’yi yanıltıyor. AKP, bu İngiliz dümenini yenecek güçte mi?

    AKP’li: Biz İngiliz malı bir partiyiz. Ya da Almanların deyimi ile ‘ankesörlü telefon’ gibiyiz. Jetonu kim atarsa, onun düdüğünü çalıyoruz. Hiçbir şeye hazır değilmişiz. Kullanılmışız. İngilizler ince ama vahşice, İsrail, ABD üzerinden, ABD IMF üzerinden, Almanlar, Fransızlar AB ve Kürtler üzerinden ama tüm düşmanlarımız, hem Kürtler, hem AB ve ekonomi üzerinden AK Parti hükümetini kullanıyor. Çok üzülüyor ve kahroluyorum. İstanbul’un Fethi Şenlikleri’ni düzenleyen bir maziden şimdi İstanbul’un işgalini tezgâhlayan bir parti konumuna ve işbirlikçi adamlara dönüştük.

    – Çok ağır bir itiraf değil mi?

    AKP’li: Daha özelleştirme ve rüşvetteki dolaplara gelmedim. Yabancılar (İngilizler, ABD’liler, İsrailliler, v.s.) muhalefete hakim. MHP İngiltere’ye teslim olmuş durumda, Ağar’ı çok rahat pasifize ederler. Erkan Mumcu İngilizler’in tam kontrolünde. Westmacott, ‘CHP bizimdir ve sizin en büyük yardımcınızdır’ dedi. AK Parti’nin durumu ortada.

    – Rezalet.

    AKP’li: Rezaletten de beter, tam işgal ve işgale bizler (AKP’liler) önayak oluyoruz. Sizin dedikleriniz doğru, hainler mangasıyız biz.

    – Çok iyi bir sohbet oldu. Müsaade ederseniz ben bunları yazayım, siteden kamuoyuna yansıtalım.”

    Yorum tarafından ALİ ALKURT | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  12. BOP projesi, daha doğrusu genişletilmiş çünkü artık kuzey afrikada sömürü olmaktan bezdi, afrika kölelikten bıktı. Bu bop projesi amaç alınarak ABD ve İsrail (artık kürdistan diye bir devleti de ortaklığa almaya çalışıyolar. Ben şahsen kabul etmiyorum orada bi kürdistan kurulmasını ama biz uyumaya, daha doğrusu halk olarak uyutulmuş olamaya devam orada bi kürdistan kuruldu. Yaşamaya devam eder mi zaman gösterecek. Ama ben çok uzun bi süre yaşıyacağını düşünmüyorum.)tarafından çeşitli stratejilerle (en gözdesi ırkçılıkla kardeşi kardeşe kırdırmaktır türkiyede bunu yapmanın nüfus ile alakalı bazı nedenlerden dolayı tehlikeli olduğunu düşündüler ve bölünmeyi hızlandırmak için dinimizi de kullanmaya başladılar. ÇÜNKÜ: Türk insanının ortak geçmişi zaferlerle doludur. Çünkü Atatürk’ün milliyetçiliği, bütünüyle ırkçılığı reddeder. Barışçıdır ve insancıldır. Türk insanı manevi olarak tüm insan ırklarından daha öndedir. Bunda bulunduğu jeopolitik ve stratejik konumun etkisi çok büyüktür…)bu coğrafyaları kapsayan halkı birbirine düşürerek ufak lokmalar halinde almaya devam ediyorlar. Bakalım nereye kadar devam edecek ama şunu emin olarak söylüyorum: Türkiye bu coğrafyanın en büyük güçlerinden biridir hatta coğrafyanın en büyüğüdür!!! Bu nedenle ki BOP un planları çok ayrıntılı olmalıdır . Ben dinlemesini bilen, düşünen ve öyle karar veren bi insanım ve düşündüğümü aktarırken de saygılı olmaya dikkat ederim. Vatanını seviyordur, doğrudur sevebilir ama seven insan da hata yapabilir. Herkesin fikrine düşüncesine saygı duyarım ama benim şahsi fikrim videolarda gördüklerime dayanarak Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın kendisinin farkında olmadan kullanıldığı kanısındayım. Bana aksini kanıtlayacak herkese büyük mutluluk ve sevinçle açığım. Düşüncelerin zamanla ve kanıtlarla değişebileceğine inanıyorum. Sizlerdenden düşünce ufkumuzu genişletecek yorumlar bekliyorum. Tarih hatayı kabul etmez, zaman geriye doğru asla akmaz. Düşündüğüm yanlış olabilir. Ama milletçe Atatürk gençleri olarak sağlam adım atmalıyız nerede hangi durumda olduğumuzu, bulunduğumuz zamanı göz önüne alarak anlamaya gayret etmeliyiz. Düşünmenin suç olmadığını, dinimiz islam dininin de düşünce temelleri üzerinde kurulu yüce bir din olduğunu düşünüyorum. Hatırlayalım ki Türkler(Göktürkler) İslamdan dininden önce mantıklarını kullanarak tek tanrılı bir din tasavvur etmişlerdir kendilerine. Bu Türk’ün ne kadar akıllı olduğu ve İslam’ın anlatılamayacak büyük gücünün sadece ufak bir kanıtıdır. İslamı parçalamaya yönelik çabalarından dolayı “Kahrolsun ABD!!!!” diyorum. Hepinize saygılar, sevgiler…

    Yorum tarafından Gökay | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  13. bu vatanın her bır karesı azız turk ınsanın kanıyla sulanmıstır.atalaramız bızler ıcın ozgurluk savası verırken bır adamın cıkıp ulkesını satacagını bılmıyorlardı.her sey bagımsız bır bayrak edınmek ıcındı ve bu savası baslamsına vesıle m.kemal ataturk tur.vatanını kurtaran ve tum dunyanın saygıyla egıldıgo bır ınsana hakaret edebılme curretınde bulunup. sehıtlerımıze kelle dıyen.ocalana sayın dıyen .mılletın efendısı koyluyu anasınıda alıp gelmesını soyleyen boyle saygın ve ulkesını parca parca satan boyle azız bır basbakan daha yoktur.bu ulkede herkez yıllarca acık tı kapalıydı demeden omuz omuza yasamadımı sıze ne bırakın ozgur bagımsız laık bır ulkede yasayalım. unutmayın kı turkıye bırlesmıs mılletlere ozel davetle alınan ılk ve tek ulkedır. unutmayın kı bu ulke kadınlara secme ve secılme hakkı tanıyan ılk ulkedır. boyle mukemmel bır ulkenın parcalarını kurdıstan denen hayalı bır devlete kaptıracak kadar adi olamaz bır ınsan sagduyunuzu ve vatan askınızı cebınıze koyun ve oyle oy kullanın. yarınlar ıcın 22 temmuz son şansımız

    Yorum tarafından hande topçular | Temmuz 4, 2007 | Cevapla

  14. Bu aşağıdaki bir fıkra ve alıntıdır.

    “Siyaset Nedir?

    Ali 3. sınıfa giden zeki bir çocuktur.bir gün öğretmeni Ali’ye “SİYASET” nedir diye sorar. Ali düşünür ama o çocuk
    aklıyla cevap veremez.Eve gider kitaplara bakar ama hiçbirşey anlayamaz.O da babasına sormaya karar verir.
    Baba, Siyaset nedir?
    Baba düşünür. Ali’ye uygun bir yolla anlatmak ister.
    -Bu evde parayı getiren kim oğlum?
    -Sen…
    Ben kapitalist rejimim. Peki parayı alıp bizim yiyecek içecek ve giyecek gibi ihtiyaçlarımızı karşılayan kim?
    -Annem…
    O da hükümet. Peki küçük kardeşinle kim ilgileniyor?
    Dadım…
    -Dadın işçi, kardeşin gelecek, sen de halksın o zaman.
    Ali herşeyi notalır ve uyur..
    Gece garip seslerle uyanır. Bir de bakar ki kardeşi ağlıyor. Yanına gidince altına pislediğini anlar.Hemen annesini kaldırmaya gider.

    Ama ne yaparsa yapsın anne kalkmaz. Bu arada salondan gelen sesleri merak eder ve
    salona gider. Babasıyla dadısını uygunsuz aynen şu kelimeler dökülür:
    Kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, hükümet
    uyuyor, gelecek b*k içinde, halk ne yapsın?… ”

    İşte bu fıkrada her şeyi açıklıyor ama eksik birşey daha var. Artık hükümette sömürüyor. 4 Temmuz 2007, saat 12:15. Fazlı Kılıç evimizin kapısına kadar geliyor ve imzalı resmini bırakıyor. Anneme (seçim zamanı) yapılan yolları soruyor.”Beğendiniz mi?
    Annem de apartmanın girişine bi merdiven yapsalardı iyi olurdu diyor. O da o an arayıp anlatıyor durumu. “Şu sokak, şu apartmana merdiven….”
    Sonra dönüp soruyor “Ak Parti’ mizden memnun musunuz?” diye. Ev kadınları annem de dahil “Memnunuz.” diyorlar.
    Halbuki annem eve gelince direk olarak meydana çıkıyo durum. Annem diyor ki “Verdiği (kendi eliyle imzaladığı)kartla maaş bağlattırmaya giderim belki durumumu anlatıp.” Şimdi benim annem ilkokul mezunu, babam da. Durumumuz da tahsillerinden dolayı bozuk. Zaten iş güç de yok millet perişan. Görün nasıl sivri düşünüyor millet açlıktan.
    İşte Fazlı Kılıç annemin “Belki maaş bağlattırırım, bu imzalı kartla…” diye bir ümit ve arayış içine düştüğünü duyduğunda görevi bırakmalıdır. Çünkü onlar da biliyoki bu kadınlar kara cahil(üzülerek yazıyorum)ne anlar hükümetten.Kaç yıldır el atılmayan sıkıntılara el atılmayacağını bildiğim için diyorum istifa etsin diye. Bunu ulaştırmasızı isterim site kurucularından….
    He yaptığı şeylerden bi tane faydalı olanı var, ekmek bedava… Tamam çok güzel. Ama önce ekmek yapmayı öğretecek. Kahvelere girip iş nasıl diye soracak. Benim annem ne anlar politikadan, siyasetten… Çocukluğu tarlalarda eziyetle geçmiş. İstanbula gelmiş çocuk bakarak geçinmeye çalışmış aksayan ayağıyla, saçını ağartmış. Gelsin bi de babama meraba desin, nasıl iş durumları desin!!
    Bi olay daha anlatacağım şimdi. Küçük bi atölyede zanaatla uğraşan kendi ayakları üzerinde Türk kadını olmanın guruyla duran kendi hayat mücadelesini veren alnından öpülecek bekar bi kadın vardı yan sokağımızda. Alçıdan resimlikler yapardı ressamlığı da vardı. Çağırıldığı yerlerde yağlı boyalarla duvarlara harika resimler çizerdi. O kadının atölyesini bi gün yol genişletmek için yıktılar. Yollar
    dar diye. Doğrudur yollar dardı. Ama Avrupa sıtandartlarına göre dardı. Çevrede ki yollara nazaran idare ederdi. Ama yine doğrudur. Büyütülmesi gerekirdi tebrik ederim bu düşüncelerini. Belediye yolu genişletti ama hem kadın sıkıntıya girdi. Hem bu gün kadının yıkılan küçük
    atölyesi araçlara bedava(beleş desek daha uygun) otopark oldu. Benim Deniz ablam da demişti ki; “Buraya yol değil, küçük bi çocuk parkı yapalım. Çocukların oynayacakları bir yer yok.”
    Sokaklarda top oynayan bizler bi gün birinin evinin camını kırar kaçar. Bi gün çok ses yapıyoruz diye kovalanır, hatta küfürün daniskasını yerdik. Adam haklı bam güm top oynuyoruz. Sabrında bi sınırı var. Şimdi o küfürler kime gitti soruyorum. Ne yazık ki imzalı resimlerden çocuklara da dağıtıldı evlerine götürsünler diye.
    Yeterki öğrensin, okusun insanımız ne Avrupası, ne Amerika’sından bahsediyorsunuz Başbakanımız. Biz bize yeteriz. Yazık deil mi ölen Iraklı çocuklara, Afganistanlı melek yüzlü çocuklara. Yüzlerini niye çamura buladı o çocukların müttefikimiz dediğiniz Amerika.

    Simsiyah bi zehir için yaptı bunları.
    Irakta korkudan babasının arkasına sığınan çocukların ellerine niye renkli kartpostallar sıkıştırmadınız. Görmediniz mi babasının arkasına sığınan o çocukların fotoğraflarını. Nasıl söylersiniz Amerika müttefikimiz diye, nasıl tüm yaşananların diğer sorumlusu da
    bendim, ben eş başkanım diye. Niye ırak taki afganistan daki o çocukların ellerine partinizin bayraklarını vermediniz. Sağolsun şanlı Türk ordumuzun başımızın üzerinde yeri varki onlar sahip çıktı Afganistan halkına.15 dakkadır ağlaya ağlaya yazıyorum ben bunları. Utansın birileri yüzleri kızarsın yeter artık her gün televizyonlarda kan görmekten bıktı bu millet.

    Eskiden ölüm haberlerini anlatırken televizyonlar lütfen çocuklerınıza izletmeyin derlerdi şimdi uyduruktan verilen akıllı işaret dediğimiz resimlerle verilen o kanlı haberler çizgi film gibi seyrediliyor. Uyanın kandırılıyorsunuz. Öyle alışmışızki kan görmeye artık aldırmıyoruz yanıbaşımızda ölenlerin cesetlerini görmeye. Anne yine bomba patlamış diyorum. Annemin cevapı “Patlarsa patlasın!
    bee yemek ocakta yanıyo napayım”. Bu sözüm de şerefini yitirmişlerin, her gün kadınlarla yatıp kalkan şerefsiz medyaya. Allah Türk milletinin şahidi olsun ki hesabı sorulacak tır bunların ya bu dünyada ya ahirette. Allah’a faydasız dualar ediyorum ah elleri kolları bağlı elime düşseler diye. Yeter artık televizyonlardan duymak istediğimiz sözler “Kahrolsun Amerika, Kahrolsun Nato(Biz de
    üyeymişiz Nato’ya ), Kahrolsun barışşın elçisiyiz diyen Birleşmiş Milletler Barış Gücü(Zaten niye kurulduğu belli deil mi?), Kahrolsun Avrupa. Elime sopa verseler Irak kadınına tecavüzden başlayıp her türlü işgenceden geçirip, erkeklerin boğazlarına köpek tasmaları takan, üstüste istifleyerek zafer şarkıları söyleyerek bunları yetmezmiş gibi videoya alan, fotoğraflar çeken, çocuk öldüren, Ermenileri siz öldürdünüz diyen ama kendi yaptıklarınından
    rahatlıkla sıyrılan, korkudan zırhlara bürünmüş katil ABD askerine gözümü kırpmadan saldırırım. Sopaya da gerek yok Ellerim de yeter bana.Ölmekten korkan şerefsiz, namussuzdur. Nolur açın gözlerinizi yarın bizim anamız babamız çocuklarımız da bu tür işgencelere maruz kalacak, tecevüz edilecek kadınlarımıza. Seçim zamanı oyunuzu verdiğiniz insan tüm bunları yapan Şerefsiz Buşun(Puştun), yardımcısı olmasın Barzanin Talabaninin arkadaşı olmasın. Söyleyin artık aklınızı kullanın sıyrılın diğer bütün düşüncelerden sadece şunu düşünün sadece, “Dini
    ne olursa olsun, gözümüzün önünde insan öldüren ABD ‘yle müttefikiz diyen biri hiçbir şekilde haklı olamaz.” Haklı olmak “hak” “Allah” sözünden türemiş bir kelimedir. İyi düşünün sakın batıl öykülere kulak asmayın burda delil var. Aksini kanıtlayacak herkes yazabilir. Ben kimseye birey olarak düşman değilim. Benim düşmanlığım ABD ve yardımcılarınadır. Bu gün başbakanımız dese ki

    “ABD ile yollarımızı ayırdık” diye abartmadan söylüyorum elini ayağını öperim. Saygılar sevgiler…

    Yorum tarafından Gökay | Temmuz 4, 2007 | Cevapla

  15. kardesım bu ne satan satana bu ülkeyi kimse bölemeyecek başbakan olsa bile bu ne ya başta bir yorum okur ken arkadaşa uyarıyorum başi kapalılars enın nerene batıyor herkesın özğur ıradesi bunu engeleyemezsın engelenemez bu ok

    Yorum tarafından aytaç | Temmuz 4, 2007 | Cevapla

  16. ya harbi zamanında onca şehitlerimiz canlarımız bir avuç toprak için canlarını verdiler peynir ekmek gibi satıyolar toprklarımızı bu kadarda olmaz yazıklar olsun uyan türkiye uyan gerekirse bizde canımızı verelim ama toprağımızı eksiltmeyelim amerika kim ki onca insanları sapıkça vahşetçe öldürttü hrank dink midir nedir öldü oo türkiye yerinden oynadı başta erdoğan şehitlerimiz ölüyo adamın umurunda değil erdoğan bide gelmiş düşmanla münazara yapıyor öcalanı niye öldür müyo besliyo ne güzel zaten ezelden beri bi adanın içinde korumalarla kafa dinlemek isterdim ama onca insanımızı öldüren öcalan kebap ne güzel bende kapalı vede zamanında bu partiye oy vermek isteyen biriydim ama ozaman yeni 18 girdim 10 gün sonra seçim oldu ailemin istedigi farklı bi partiye vermiştim şuan 21yaşındayım vede 2.oy kullanışım erdoğan mı asla zamanından beri halen imamhatiplilerin önünü açıcak sağcılık solculuk degil amacımız doğruluk yazıklar olsun ki bizleri bu hale getirenler her yeri özelleştirdi kadrolu diye bişey bırakmadı ister çalış ister çalışma misali asgari ücretle süründürüyor kalan biriken paralarda ceplerine gidiyor yabancıların ya ALLAH aşkına erdoğan satıp satıp duruyo ne olur zengin türk iş adamları açık arttırmaya sizde katılın zamanından beri avrupa birliği diye ağlanıyo ama yabancılar türk topraklarına istedigi gibi yerleşiyor avrupayla birlik diye bişey istemiyoruzz

    Yorum tarafından gamze | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  17. Buraya kendi doğrularınızı sıralamayın kafanıza göre hadi o yazdıklarınızın altına gerçek isminizi de ekleyin de Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a haksız suçlamadan dolayı hak ettiğiniz yeri boylayın.Boylayacaksınız da;bugün değilse yarın.Sizin bahsini ettiğiniz hükümet döneminde ekonomik kriz yaşanıyordu.Yani mhp chp ve anap döneminde yani 2001 krizinde milliyetçi geçinip milleti çöküşe sürükleyenlerin pisliklerini ayıklamakla meşgül bir hükümetimiz var şu an.O bataklıktan ülkemizi çıkarıp dünyanın ekonomi bakımından 6.ülkesi yapan bir başbakandan böyle hayasızca söz edemezsiniz.Siz kendinizi düşünmekten aciz iken tüyü bitmedik yetimlerin hakkını düşünen örnek bir insana bu şekilde hakaret edeceğinize 22 Temmuz’u bekleyin.Siz ve sizin gibi üçkağıtçılar topyekün avcunuzu yalayacaksınız pazar günü…

    Yorum tarafından ayşe | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  18. Yorum yazan: sevda | Mayıs 30, 2007 bu hanıma cevap vermeyı bır borç olarak cevap vemek ıstıyorum senın cocuğun var ıse benım cocuğumda sana benzememsını kesınlıkle ıstememm bası acık olan ınsanlara aygın olunkı saygı bulasın kendınden utanmalısın amerıkanın ve vatıkanın ıstediği oyunun bır parcası olma kutuplasmayalım hepimiz türk mılletıyız bız bırlıkle canakkalede savastık bası acık olanda kapalı olanda kurt mehmet laz ahmet cerkez ali gıt canakkaleye bak senın adına ben uzuldum umarım seın nefsıne allah sefaat eylede yolu gorursun

    Yorum tarafından MUSTAFA | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  19. KARDEŞİM BAŞI KAPALI DEMEK GERİ KAFALI DEMEK DEĞİLDİR.SEN MÜSLÜMANMISIN ACABA.AYRICA AKP ABDNIN USAĞI VEDE KOPEKTİR

    Yorum tarafından esigor | Temmuz 22, 2007 | Cevapla

  20. Halk neyin ne olduğunu biliyor boşuna nefesinizi tüketip yormayın kendinizi.Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret eden bu milletin yüzde 50 lik kısmına hakaret etmiş oluyor.Geri kalan yüzde 50 nin bölük bölük oraya buraya dağılışından şunu anlıyoruz ki bu bölük olan kısım takım tutar gibi parti tutan neyin ne olduğunu bilmeyen kısım, diğer yandaki çoğunluk kısım ise yani 52 yıldan sonra bir iktidar partiyi ikinci defa iktidar yapan kısım ise bilinçli ve duyarlı kısımdır.Erdoğan’a hakaret eden bu bilinçli ve duyarlı çoğunluğa da hakaret etmiş oluyor ki bizler bu tür insanların ne Türklüğüne ne de Müslümanlığına inanırız.Ne Türk olan ne de Müslüman olandüşer bu hataya.Türk inançlıdır,Türk duyarlıdır,Türk şuurludur.Bir Türk başbakanına küfredecek kadar hayasız olamaz asla.Müslüman ise zaten küfretmeyi anasına ve babasına yapılan hayasızlık olarak düşünür en ufak bir canlıyı bile incitmekten haya eder.Siz kimsinizzz??? Amerikan mı? İngiliz mi? Siz İnsanlığın beynindeki ur musunuz??? Ne diye nankörlük ediyorsunuz??? Gavur musunuz???

    Yorum tarafından Zafer | Temmuz 25, 2007 | Cevapla

  21. SAYIN AYŞE HANIM MSN ADRESİM…TARTIŞALIM EĞER SİZ BENİ İKNA EDERSENİZ, Bİ SORAKİ SEÇİMLERDE AKP YE OY VERCEĞİM ŞEREFİM, NAMUSUM, HAYSİYETİM, AİLEM ÜZERİNE YEMİN EDİYORUM..!

    ben ne chp yi, ne mhp yi, ne de başka bir partiyi desteklemiyorum

    gkygrcn@hotmail.com

    Yorum tarafından gökay | Ağustos 11, 2007 | Cevapla

  22. YUKARIDAKİ HARİTAYA İNANMAYANLAR İÇİN ,

    http://ulusalkanal.com.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=5132&Itemid=4

    BAKIN YUNANİSTAN’DA NE OLMUŞ… HANGİ TV VERDİ BU HABERİ…

    Yorum tarafından gökay | Ağustos 11, 2007 | Cevapla

  23. Lütfen kimse kimsenin inancina ve degerlerine karismasin. Isteyen Basörtü takar, isteyen mini etek giyer.

    Ve Siyaset yüzünden kimse kimseyi kirmasin!

    Benim düsüncem, Türkiyenin Basbakani ABDnin Ajani’dir, ve Türkiyeyi tamamen bölecek olan BOP’un Esbaskanidir, bunuda kendisi iddia etmisdir.

    Yorum tarafından BiZiM OgLaN | Ekim 27, 2007 | Cevapla

  24. Birakin artik bu vatanin kurtulusunda Kürtlere de Pay cikartmayi,ne yapmis kürtler ? arap cöllerinde mi savasmislar,Trablusgarp tami,canakkalede mi,Büyük taaruz dami?Vatanin dört biryani isgal edilirken neden güneydogu ya girmedi ingilizler yada fransizllar?
    o zamanlarda Gaflet ve delalet icinde olan iktidar vardi simdi de var Oyun devam ediyor Mustafa Kemal o zamanlar bu oyunu bozdu elbet bu zamanda oyunu bozacak birini cekarir bu millet.Tabii ki kutuplasmayalim ama her firsatta da birlik olma ugruna verilen canlara ortaklar yaratmiyalim,Kurtulus savasinda Atatürk e beraber savasiriz ama doguda kendi devletimizi kurariz pazarligi yapmaya calisan Kürtler degilmiydi?Canakkale savaslarinda Mustafa Kemal emrine verilen Kürtlerden ve Araplardan olusan bir alay i neden kabul etmedi?cünki Atatürk onlara ta o zamanlardan güvenmiyordu simdi ise biz her firsatta omuz omuza savastigimizi söylüyoruz!?!?!?

    Yorum tarafından Gazzeli | Kasım 23, 2007 | Cevapla

  25. Yaa ne bicimm insanlarsinizz..Bakın adam basbayaa ortadoqu projesi dioo onu bırakın projenin eşbaşkanı amaa bn onaa bu sene hayatta oy vermem. Verdiqimee pismanım herkesten özr. diliyorum…))) Bir an önce secimler olsadaa geri alsak su oyumuzuu amerikada haklı Musluman devletlere yapılan saldırılara sesini çıkaramayann bir turkiyeninn sınırlarında il almak dahaa kolayy..Ki en yakın zmn da alacaklar ben ce şuanda gundemde bulunan DtP adlı partininn sunduqu dosyaa üzerinde düşünülmesi gerek turk – kürt kardeştirr

    Yorum tarafından aysece | Kasım 1, 2008 | Cevapla

  26. öncelikle ülkemiz için hiçbirşey yapılmamış ekonomi neden gucsuz neden biz kendi malımızı cıkaramıyoruz neden guclu deyiliz neden amerikan köpeklerine hep boyun egiyoruz israil köpeklerine neden cunku halkımız cahil bu cahilikten faydalanan en buyugu akp oldu bu cahil halkı kolayca kandırıyor susturuyor o kadar 10 ununce sene olacak türkiyede satılmadık yer bırakmadı yahu bu adam ne muslumanlıgı din üzerinden resmen politika yapıyor insanları kandırıyor hep kendi kafasında gidiyor amerikanın resmin yalakası olmuş yeter nereye kadar sattınız bu memleketi hiç birşeyimiz yok herşey dışardan geliyor neden insanlarımız dışarda calışsın cıkarsın ulan kendi hazinesini yemiyormu buzugu amerikanmı korkuyor koysun ulan elini masa restini ceksin amerikaya dış guclere turkiyemiz ne hale geldi git gide daha kötü olur o kadar asker oldu gitti kimsenin umrunda bile deyil ertesi gun hemen olayı kapatmak icin kürt leri ayaklandırdı türkleri birbirine düşürmek ten başka amaçları arkasında israil köpekleri hemen güney dogudan arazi almaya başladı akp satıyor onlara neden altın madeni petrol madeni ordaya israilin hedefide bu terayagından kıl çeker gibi oraya konmak bizim kilerde bir birini yiyiyor halk halen uyanmıoyr ulke gitti gidiyor.. adamın umrundamı para var herşeyini ayarlamış iyice karışssa tansı ciller gibi hemen kacacak amerikaya orda yaşayacak.. uyanık yükünü aldıgı kadar aldı şimdi kacma planları yapıyor kendi adamlarının hepsini zengin etti bu arada nur cemaatide onlara katıldı yanii hepsi yiyiyor memleketii yazıklar olsun bu insanlara bizim halkımızı kandıran insanların allaha belasını tez zamanda versin inşallah sonumuz hayırlısı olur ..

    Yorum tarafından tolga | Aralık 5, 2008 | Cevapla

  27. ya vollha herkes erdoğandan önceki aç açıkta neler olduğu günleri unutyosunuz innaki biz müslümanalr insalr açız doyamyoruz nefis varya ssırf o yüzden inananınjki mele bile olsa başbabakn bazı gözlerde şeytan olrak başlamış öyle devma eder bu ülkede herkes görmek istediği göremez babakanımız sen ben yaptık yoksa nerden oldu başbakan dimiişi eski, günleri tekara gözden geçirin derim

    Yorum tarafından FATMA | Ocak 15, 2009 | Cevapla

  28. evt bşi akjrdeşimiz yazmış isteyen mini etek giyer isteyen başörtü takmaz ama müslüman gibi yaşamak isteyenlerede engel olanlarda çok var göremek istemesenizde

    Yorum tarafından FATMA | Ocak 15, 2009 | Cevapla

  29. Tayyip Erdoğa’nın dün davosta israil cumhurbaşkanına yaptığı sert çıkış amerika yalakası olmadığının size ıspatıdır demiyorum bak kapağıdır kapak lazım olur size ulan nası Türk vatandaşısınız siz ya adamın her söylediğide böylemi çarpıtılır şimdi Türkiyenin yarısı Tayyibe oy verdi salak oldu siz akıllı öyle mi ? toprakları satıyor diyorsunuz özelleştirme özal zamanında da vardı adam geldi Türkiye krizden kurtulmuyor diyosunuz zamanından sol partinin bok yemeleri bunlar ayrı en başta yorum yapan arkadaş Sevda sana çok sinir oldum sen Türk vatandaşı değilsin sana böyle bi hakaret yeter zaten diğer dangalaklar o kadar iyi siyaset yapmayı biliyorsanız çıkın ülkeyi siz yönetin

    Yorum tarafından Ekrem | Ocak 30, 2009 | Cevapla

  30. arkadaşlar tayip erdoganı karalamayla bitiremiyorsunuz ama bugüne kadarki yapılan her adımda tayip erdoganın yapılan her projede parmagı var vede bunu unutmayın MEYVE VEREN AGAÇ TAŞLANIR

    Yorum tarafından halit | Şubat 11, 2009 | Cevapla

  31. insanda nasıl bukadar acık ve büyük şuursuzluk olabilir.Türkiyeninin toprak kaybına olacağı bu BOP’un yani türkiye topraklarını parçalamanın,filistinde ırakta afganistanda binlerce müslümanın şehid edilmesi projesinin eş başkanı olmakla gurur duyan bir kimse ve buna candan destek verenler
    nasıl bır kaf ayapımız var anlıyorum.çomak gibi bir şey olsa da milleitn gözüne soksakda görse bu durumu….Şuur için Allah’a dua etmek lazım

    Yorum tarafından bilgic | Şubat 24, 2009 | Cevapla

  32. başlardaki serranın yazdıgına karsılık olarak yazıorum.senın,sevdaya dediğin şekilde cümle kurmana hakkın yok neden dersen bılmedıgın anlamda cumleler senı haksız duruma düşürürki sen zaten haksızsın ve bunu bılmeden savunuyosun neye dayanarak orasını Allah’tan başka kımse bılemez.orda mini etek diyosun hangi akla dayanarak nerden bılıyorsunkı onun hakkında gıybet yapıyorsun ve soruyorum gıybetmı daha günah yoksa mini etek giymekmi buna sen cevap ver.benım çok sevdiğim bi büyüğüm hep şunu derdi ”başkasının görüşüne saygı duymayan insan kendine saygı duymayan mahluktan ibarettir” diye…

    Yorum tarafından umut | Mart 9, 2009 | Cevapla

  33. baktılar ki ak partiyi hukuki yollardan indiremeyecekler şaşırdılar ne iftira atsakta düşürsek diye.şunu unutmayın bu millet uyandı artık.bu ülkeye şimdiye kadar böyle cesur akıllı ve dürüst bi başbakan gelmedi.o başörtüsüne laf eden gerizekalılar korkmayın ak parti sabrediyor.2 seçim daha kazansın kurumları kendine çevirsin anayasa mahkemesi danıştay yargıtay ordu falan o zaman kendinizi yırtsanız bile kimse engelleyemeyecek başörtüsünün özgürlüğünü.sizede karışan yok orasını burasını açanlar.Allah zaten size soracak hesabını.türkiye ak parti ile tamamen özgür bir ülke olacak.bunuda kimse engelleyemeyecek

    Yorum tarafından türkiye aşığı | Mart 15, 2009 | Cevapla

  34. bu şerefsizleri başa getirenler vatan hainidirrr.bu şerefsizleri başa getirenler yani akp ye oy verenler cahildir,aklını kullanamayan gerizekalı insanlardır..bunlar Atatürk’ü sevmeyen şehitlere saygı duymayan insanlardır.

    Yorum tarafından mehmet mehmet | Mart 15, 2009 | Cevapla


mehmet mehmet için bir cevap yazın Cevabı iptal et